helt klart värt de!

HAHAHAH dedär gjorde min söndag lyckad :D


hej blåååggen

fredag - åkte hem till Martin efter skolan. snackade om typ allt och kollade film. träffade även hans förändrar osv.. myyysigt! :')
lördag - jea kom hit. vi följde med mamma till stan för att hjälpa henne att hitta ett par skor. fick även ett par ballerina med mig hem, riktigt fina! gick och köpte en frapino, mötte upp Cissi och letade efter klänning till skolavslutningen. de är ju inte lång tid kvar ;) åkte sedan och tränade med winnie för att hon inte riktig kunde dansen..
och helgens höjd punkt ---> vi hade slutat träna. i andra hallen var de någon föreläsning... winnie ba " jag ska bara larma " medan jag och jea sa att så fort någon av dom rör sig kommer larmet gå! men nejdå hon larma ooooch larmet gick..... de lät över hela jävla området, larmcentralen ringde osv HAHAH helt kaos...
men de löste sig ;) <---
sov hos jea inatt iallafall, Gud va jag har skrattat åt den tjejen hhaha
söndag - åkte till arenan vid halv 11 för att jag skulle ha någon liten uppvisning på barnmässan med jazzen. de kunde gått sjukt mycket bättre eftersom att jag snubbla på en jävla sladd och scenen va gryyyymt liten...
iallafall, ska försöka plugga spanska till omprovet imorgon och sen ikväll ska vi hem till min moster och spela bingo :)
pussss


kommer aldrig till saken :)


Perfect fucking two

rolig lördag


s ä m s t

har varit riktigt dålig uppdatering men har inte haft tillgång till någon dator och appen har inte funkat.
men nu funkar den hehe ;)

va på ön från tisdag-onsdag med klassen. riktigt kul! min klass kan vara helt sär men den är grymt rolig haha :)

Justins konsert var dem bästa timmarna i mitt liv. ska göra ett helt inlägg om den dagen/kvällen sen hade jag tänkt.

sitter just nu och pluggar spanska eftersom att jag ska göra omprov på måndag. så äckligt besviken på mig själv...
men aja, de ska INTE hända igen.


sen så blir de gottilott

varför finns de grisar?


#believetour2013

den absolut bästa kvällen i mitt liv.


DAGEN ÄR HÄR


friday

fredag som sagt haha, så himla skönt!
träffade Martin efter skolan, alltid lika mysigt hehe
sedan vid halv 5 tog jag FEL buss till träningen så fick gå en bit men kom fram i alla fall haha ;)
kom hem, åt och nu sitter jag i soffan och lyssnar musik.
imorgon är de justiiiin, fan va jag tjatar om de men de är ju helt sjukt haha!

har matteprov på måndag och hade helt glömt bort de så måste nog plugga lite ikväll...
men skönt med helg i alla fall!
vi hörs och hoppas ni har haft en bra fredag :)
puss


fråga

fick en fråga och hade tänkt att svara lite snabbt på den

Q - vart är dina träningsbyxor ifrån?

A - jag köpte mina på cubus eller H&M, kommer inte riktigt ihåg. men vet iallafall att dom finns på båda ställena :)


godnatt typ


torsdag och två dagar kvar till......?

till jag ser Justin liiiiive!
och winnie kommer till skolan imorgon också och jag ska träffa Martin!!!!!!
Jag gillar fredagar :')
har typ bara pluggat idag och tagit de lugnt..
imorgon på kvällen ska jag och Lovisa skrämma några barn på ridhuset. Haha låter säkert helskumt men de är typ "spöktåg" kommer nog bli kul!
träning imorgon också, hallelujah!
gladare idag än vad jag va igår, de är gött :)
lite konstigt inlägg men orkar inte göra något ordentligt(?)
åt päronpaj innan, Asså mmm :')
vi hörs haha, puss


fan för denna dag

fick den tredje sprutan, fick F på spanska provet, en jävla migrän just nu och jag saknar min babe mest av allt.
fan.


wow, vanligt inlägg typ

hej!
haha asså, har inte haft ork till att skriva ett "vanligt" inlägg, därför har de bara kommit upp massa videos.
men jag har ju uppdaterat?
i alla fall, efter skolan tog jag bussen till Martin. vi myste väl bara och snackade om allt möjligt. och ärligt talat, så saknar jag honom redan :(
åkte hem vid 6 för han skulle träna.
kom hem, åt och nu sitter jag i soffan.
onsdag imorgon, händer nog inget speciellt..?
får la se ;)
men vi hörs, pussar!


det absolut finaste jag vet.

you are my sun, my moon and all my stars <3


ledsentjej.se

flummig men de kanske inte märks, trött och en äcklig mensvärk. fan


HAHAHA, avlider

jag och Lovisa har ganska roligt en söndagskväll :')


everything happens for a reason


solodans

har precis börjat på en lugn solodans, hittills är den faktiskt bra!
ska bara lära mig några fina nya hopp som jag kan lägga in också :)

för de mesta så dansar jag jazz, vilket är en riktigt rolig dansstil!
det är vighet, mycket känslor men ändå en kraftfull stil.
fast på laxbuggarna håller vi just nu på med en lite livlig dans, med sådär snabbt tempo, den är riktigt rolig att dansa!
hade tänkt att filma något imorgon på träningen så kan ni få se hur de ser ut ungefär :)


sw@@@@g

en till flummig video, undra va jag håller på med egentligen? ^^


att rapa i videon är fint

lite flummig men de får ni ta ;)


sunday

hejsan på er!
bara tanken om att de är måndag och skola imorgon gör att jag vill begrava mig själv men får köra på denna veckan också med matteprov på fredag. de ska nog gå!
åkte till min moster och hennes kille efter lunch ungefär. kollade bara film och och tog de lugnt där.
nu är jag iallafall hemma och äter lite godis, får väl tröstäta lite...
ni får försöka överleva måndagen imorgon, de ska jag i alla fall :)


mormor och morfar

sitter just nu i bilen påväg hem till mormor och morfar.
heldagsträningen var både jobbig och svettig men kul var de!
började vid tio imorse och tränade till tjugo i två ungefär :)
hann precis innanför dörren då morfar kom och sa "nu åker vi! "
packade snabbt och sen stack vi.
men jag uppdaterat er mer imorgon, kram


jag lever haha ;)

 
jo asså jag lever, lovar!
anledningen till att jag inte har bloggat är att jag inte har haft tillgång till en dator, förlåt för det.
 
men i onsdags var jag och Lovisa med Rasmus i stan. vi gick väl mest runt och pratade, kul var det i alla fall :) på eftermiddagen åt vi på Hello i stan och efter det kollade vi på Rasmus träning (HBK p99). På kvällen fixade vi milkshake och fruktsallad och kollade på Marley and me. Vi somnade väl vid 1 kanske. lyckad dag!
 
igår vaknade vi vid halv 12, gick ut med hennes söta hund Milou och gjorde sen frukost efter det. Vi gjorde inget speciellt fram till hal 6 då vi åkte ner på stan och köpte biljetter till The Host. Filmen började inte förens vid tjugo över 6 så vi satte oss på kanten på biblioteket vid Nissan. riktigt härligt väder! Filmen var sjuuukt bra, ni borde se den! Efter det, åkte vi hem till Lovisa, tog på oss lite varmare kläder, hon packade sina saker och sedan gick vi och lämnade dem hos mig. Vid 10 gick vi och mötte upp Kalle och Gzim. Vi gick också bara runt och snackade men det var lika kul det. Var väl hemma vid tjugo i 12 igen. Tjockisar som vi är så åt vi Digestive med ost, shit var gott! Somnade väl vid halv 2, också en lyckad dag! :)
 
idag, vaknade vi vid halv 12 ungefär och fixade sedan en "rejäl" frukost. jag duschade och sedan fixade vi oss. stack hem till henne och matade Milou och hämtade nyckeln till salen hos Julia som tyvärr inte kunde träna idag :( vi var väl i hallen vid 3 kanske och dansade i en timma tror jag. nej 1½ timma kanske det var (?) tog sedan bussen hem, åt och har inte gjort mycket sen dess.
 
juste, fick hem min Jofama by Kenza9 i onsdags! överlycklig haha :D
tyvärr så blev inte mobilbilderna bra över huvudtaget i datorn så kolla min instagram @duvetfelicia, för där har jag lagt ut bilder under dagarna!
imorgon står heldagsträning med jazzen på schemat!
ha en fortsatt trevlig fredag, det ska jag!
puss ∞
 
 

seriösa? - nja...


Mattips

1. Bröd till hamburgare
2. Hemmagjord, stekt, rödlök
3. Bacon
4. Sallad, paprika, gurka
5. Hamburgare

Gör så här:
Värm bröden i ugnen för att få en krispig yta. Stek sedan hamburgarna och krydda som du vill. Vi använde i alla fall vitlökspulver, salt, peppar, chili och grillkrydda. Efter de så stek upp bacon, UTAN smör/loja, de är redan tillräckligt mycket fett. Lägg de sedan på ett papper så att fettet försvinner. Stek sedan upp rödlök, krydda hur du vill men vi använda bara salt och peppar.
Efter de skar vi upp paprika, sallad och gurka.

Till de hade vi bara ketchup.
De blev riktigt gott och tog bara 15/20 minuter ungefär :)


Hhahah, humor på låg nivå


did you ever think about us?

hejhej! :)
min dag har varit väldigt lugn. vaknade vid ett, så himla skönt!
sen duschade jag och tränade en massa... både övningar och sen vid halv sex var de ju dans ;)
är helt slut i kroppen nu i alla fall, sitter bara och kollar tv med mamma. har inte mycket att säga er över huvud taget, första april idag ju.
har ni lurat många? jag lyckas aldrig med sånt haha...
men jag uppdaterar mer imorgon, slocknar när som..
Kramis