kär.

jag vet inte hur detta inlägget kommer att sluta men de märker vi haha...
 
dedär med att vara kär. de flesta går efter utseendet, jag förstår mig inte på dom som gör de faktiskt.
visst, utseendet är en del i de men personligheten då? de är ju den som räknas. de är den som spelar någon roll.
" don't be this girl that when she sees two guys she will walk straight to the hot guy and ignore the other one. you can't expect people to judge you for who you are when you judge people for how they look"
 
haha, vissa tjejer säger "alla killar är likadana" men snälla, vem bad dig att prova alla? ;)
alla killar är absolut inte likadana. haha asså de finns ju såna som är rent ut sagt dumma i huvudet men de finns dom som är riktigt sweethearts också :')
man ska gilla personen för att hon/han får fram de bästa sidorna i mig, för att h*n bryr sig om mig och för att h*n älskar mig för den jag är och inte för den h*n vill att jag ska vara.
personen ska kunna kolla på dig utan smink och tycka att du är fin, personen ska kunna kyssa dig framför sina vänner utan att vara orolig för vad som ska tycka och tänka. personen ska kunna vara sig själv runt dig.
men om inte du är likadan tillbaka så kan du inte förvänta dig att personen kommer att fortsätta med de, right?
de gäller liksom att kunna ge och ta.
okej, ett förhållande utan förtroende då? haha, skulle inte kalla de för ett "förhållande" direkt. ni måste ju lita på varandra annars kommer ni ingenstans. ni slutar antagligen upp som vänner, eller främlingar igen.
 
att vara kär kan vara helt fantastisk eller så kan de vara ett rent helvete.
man kanske blev kär i fel person. föll fast att de inte va menat att man skulle de. man kanske förstör vänskapen man hade just för de där lilla ordet "kär".
eller så går allt som man hade tänkt sig. man har ett sånt där "perfekt" förhållande och är så stört lycklig med den personen. men om du känner dig "oälskad" så kommer de ju alltid finnas personer som älskar dig och de vet ni alla innerst inne.

en dålig dag bara


"Fira" min moster

Om någon timma ska vi fira min moster så jag borde typ börja fixa mig...
sjukt varmt ute, runt 30 grader men de är bara för att de ska bli åska :(
as rädd hahah
va hos Martin igår och han skulle egentligen kommit hit idag men de blev lite bråk som jag inte vill dela här.
har inte gjort jätte mycket idag, bara ätit känns de som haha...


fråga fråga fråga

helt efter som vanligt men jag har skaffat ask hahah så frågaaaa


köttbullar och makaroner....

... äter jag just nu jao haha
sjukt tråkigt väder ute så har bara suttit inne och kollat film hela dagen eller ah har kollat på en, "stepmom".
så stört bra och börjar alltid gråta av den, sevärd!
skulle egentligen dragit och kollat laxa (fotbollscup) med Jennifer och Julia men va sjukt trött, vädret sög och jag har en sån grym mensvärk. inte coolt.
men imorgon ska vi dra och kolla istället, de ska faktiskt bli 23 grader! göttans
j a g  h a r  i n g e t  a t t  b l o g g a  o m
verkligen inget och de suuuuger för är så sjukt bloggsugen..
måste göra en design också såfort jag har lärt mig hur man gör...
har provat en massa gånger innan men har inte tålamod till de typ hahah
 
ikväll ska jag typ ut och springa eller ta en pw får se, måste tänka igenom olika saker i alla fall.
men jag uppdaterar mer ikväll, puss
 

rebecca black

 
Winnie visa mig den här och de låter faktiskt inte som Rebecca black, men jag tycker de är en bra cover!
gillar inte den med miley...

glad felicia här

två av bilderna som jag och Martin tog när han var här igår :)
 
helluuu folks
hur mår ni idag? - själv mår jag riktigt bra faktiskt :D bara de att jag ha bränt mig lite när jag och cissi va på Tylösand innan haha...
de har varit riktigt varmt nu i två dagar, orkade typ inte va ute men va de i alla fall haha, oooh badass. nej men va och badade igår med Martin och lite senare kollade vi på bio, mysigt vare ;)
 
idag stack jag och cissi till tylö som sagt, stört mycket folk! men de är alltid kul att vara med cissi :)
tog bussen hem vid halv 5 ungefär.
 
tror att mami kommer hem närsom, hon slutade nio. Hannes (min bror) stack till mormor och morfar idag och ska vara där tills på tisdag med min kusin. ganska skönt faktiskt haha...
 
har försökt att skriva ett sånt där "läsvärt" inlägg men kommer inte på något att skriva oooom.. så får se om de kommer ut något lite senare.
imorgon ska jag i alla fall till Martin och får se vad vi hittar på.
 

~


Mys


Lejonkungen

Sitter i soffan och tittar på lejonkungen som går på disney channel haha ;)
idag drog jag och mami till torget för att dom visade dam-EM där, 4-0 stod de när vi stack men de är ju bra, semifinal nästa!
men iallafall, stack sedan till Hemköp, köpte glass och frukt som jag snart ska äta och sen drog vi till stranden.
skönt i vatten ändå ju :)

imorgon kommer Martin hit, första gången på snart fyra månader :o hahah, har inte låtit honom komma hit men någon gång måste ju bli den första, right? ;)
men ska ta glass och sånt nu och fortsätta titta, puss

måste skaffa nya bilder...


Tylösand

Julia och Lovisa kom hem till mig, väckte mig och ba " ska du med till stranden eller? "
så vi stack till Tylösand runt halv 2. Haha as kul att bada, sjukt stora vågor nu när de blåste lite ;)
sitter på bussen nu påväg in till stan och sen lite senare ska vi möta upp winnie och träna :)

Martin kom hem igår, har saknar honom så sjukt mycket! så träffade typ hela hans släkt haha men dom va trevliga ;) vi spelade minigolf också, har nog aldrig skämt ut mig så mycket....
åkte hem runt 12 typ och somnade direkt när jag kom hem...
men vi hörs mer senare :)


dagens

klänning - H&M
kofta - fått av moster min
och gråa converse och hästsvans ;)
typ enkel outfit men trivs faktiskt i de...


World war Z

har nästan precis kommit hem från bion, "world war Z" så sjukt grym! skrek ett antal gånger hehe men den va verkligen jätte bra! ni borde se den!
innan bion åt vi subway, länge sen typ så de va gott ;)
ska typ sova snart så att jag orkar träffa Lovisa imorgon :)
godnatt folks


Outfit

stickad tröja - ullared haha
jeans väst - New yorker
svarta jeans - Gina tricot
väska - ullared ;)
skärp - Bik Bok

är hos winnie just nu och vi ska väl strax hitta på något, uppdaterar mer sen :*


asså inte coolt

fick tandläkartid tjugo över åtta... ärligt?! så gör de så sjukt ont i munnen nu haha :(

iallafall, hej! ska typ dö i sängen i några timmar nu och sen ska jag till stan med winnie :) och sen senare ikväll ska vi som sagt på bio. vädret är typ inte alls kul heller, blö


Cory Monteith

Ni har väl hört att Cory har dött? :( han va med i glee och jag kollade på de hela tiden innan...
har sett massa bilder och sånt nu och tycker så himla synd om Lea...
grät när jag såg vissa bilder...
men ni vet den när hon står och "hänger" på kistan? vissa säger att de är en annan tjej som förlorade sin man i ett krig? men jag vet inte...
sjukt synd iallafall, asså gud...
ska kolla några glee avsnitt så uppdaterar mer senare


tre månader <3


Cause I wanna see you naked

har tre månader idag med Martin heheh yäy
och påtal om förhållanden, så är de om t v å personer eller hur? "men de är alltid någon som inte kan räkna"
om två personer är lyckliga tillsammans så låt som fortsätta med de. ingen ska försöka komma emellan men de är alltid någon som lyckas. många gör de säkert för att dom är avundsjuka but whuuut? va glad för deras skull istället :)

sitter just nu hos pappa och ska sova här inatt. imorgon ska släkten komma och vi ska fira min bror. på måndag ska jag och winnie på bio, va länge sen jag träffade henne så de ska bli kul!
men jag har faktiskt inte jätte mycket att säga er... bara fem dagar kvar tills jag ser Martin :D

(har bytt iPhone så har pappas 4 och framkameran är helt kass... massa prickar hahah)


Några dagar i skåneland

(inlägget skulle ha publicerats igår)

Hellu :) haha de va ett tag sen nu men hoppas att ni har haft de bra!
under de senaste dagarna har jag varit i Skåne och träffat en liten del av släkten :) dom har en stor pool i trädgården och de har varit sjukt fint väder så de va riktigt kul! har fått en rejäl bränna också hehe awesome!
kom hem för någon timme sen men de är faktiskt lite skönt att vara hemma i Halmstad igen :)

ni kanske kommer ihåg att min moster gifte sig haha? de va verkligen ett jätte fint bröllop! hon hade en jätte fin klänning, de va god mat och eftersom att hon gifte sig med en turk så va de mycket dans ;)
ska försöka att lägga upp bilderna jag tog, inte alls såklart haha men lite av dom såfort jag får tid :)

under tre dagar efter bröllopet så va jag död fast jag andades. de kändes verkligen så haha... va hur sjukt som helst, kunde knappt röra mig, spydde hela tiden, åt ingenting osv... hemskt va de verkligen...

men ni får ha de så bra så hörs vi såfort jag får tid! de är ju sommarlov och orkar inte direkt att sitta vid datorn hela tiden... ha de göööttans!


LOL


moppeeee!! :D

nej driver... jag ä 99:a och har ingen moppe... haha helt synd men jea har moppe och de är så grymt kul att båda bli skjutsad och att köra ;) mami sa att jag också skulle få en nästa år, får väl hoppas!
 
okej ska inte säga förlåt för att ja inte har bloggat för de kommer antagligen att hända igen men de är sommar haaaallå?! har inte tid att sitta vid datorn. de ska faktiskt bli finare väder nu i veckan hihi yääy :D
 
igår så fyllde jea år, hon tog moppekort igår också så jag firade henne hela dagen. på kvällen körde vi in till stan och träffade lite kompisar och sen sov jag hos henne :) hoppas att din dag blev bra bebi :*
idag så träffade jag cissi i stan, oherregud va jag har saknat den tjejen! känns som att de va en evighet sens vi sågs... men vi kollade mest runt och sen fotade vi lite :) eller ah, jag fotade henne ;)
 
15 dagar kvar nu tills martin kommer heeeem, inte jätte länge ändå... typ...
på lördag gifter min moster sig, så ska på bröllopsfest as naajs
ska ha klänningen jag hade på skolavslutningen, funkar nog va?
 
imorgon, ska jag till Ullared igen haha med jea, ska typ ba köpa träningskläder, inget annat va jag vet nu...
men vi hörs mer när jag har tid att sätta mig vid datan igen hehe, puss :*
 
 

cooolt jö