ba ba ba ba


feelings

 
 
 
" the best feelings are those that have no Words to describe them "
 
 

deppdagar

hej!
förlåt för den dåliga uppdateringen men har inte haft ork till att blogga. har haft lite deppdagar, varit trött, saknat martin, vaknat sent osv...
igår va jag på Ullared i alla fall. fick med mig lite olika saker hem, inte jätte intressanta saker men aa.. kläder, smink and so on.
asså gud är så himla trött just nu, skulle kunna somna när som... vädret är ju inte jätte roligt heller..
imorgon ska vi till mormor och morfar och ska vara där hela dagen, mysigt :)
hade tänkt att göra ett sånt " läsvärt " inlägg aldeless strax men har ingen aning om vad de ska handla om. kommer väl på något.
och va kul att ni gillade de förra inlägget, "perfect body"
men vi hörs lite senare, puss
 

MIDSOMMAR


torsdag

hej på er! :)
de senaste dagarna har jag varit med Lovisa haha.. vi har tältat, solat, vart på stranden med Elaine och Winnie och lite annat. kul har de varit i alla fall! igår tränade vi (jag,winnie,lovisa) och kom på lite nytt till vår andra dans, kommer nog bli super :)
idag, torsdag, ska jag faktiskt träffa Lovisa igen haha, vi ska in till stan. får se vad jag hittar, får ju mitt barnbidrag idag hehe ;)
midsommar imorgon då jag ska träffa jea. får se vad vi hittar på :)
 
haha dålig cambild på dagens outfit.
vit klänning - H&M ι jeansväst - new yorker
och vita, låga converse :)
 
men ni får ha de bra så ses vi förhoppningsvis lite senare. kram
 

baka med mami


första måndagen på sommarlovet

helt aaaawesome att kunna vakna när man vill och ba " åtta veckor till, Life is good " typ :D
sweet jesus va skönt!
i alla fall haha, vaknade ganska tidigt ändå haha... runt åtta typ av att min lillkusin som hoppade i sängen... -.-
men hon är såsöt så de är lugnt ;)
idag ska jag typ inte göra något, ska kolla film strax och sen ikväll ska jag kanske sova hos jea, not sure
annars ska jag ut och eller något
juste, har jag sagt att martin åkte till Argentina?
han åkte igår och kommer tillbaka den 18 juli, en månaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaad
fan haha :(
men jaja, får hoppas att det går snabbt...
nej nu ska jag kolla film, high school musical 1 heheh
så jävla bra :')
vi hööörs, puss
 
#oldie

söndagar suger :)


"perfect body"

okej, de där med att vara smal.
jag har aldrig varit speciellt "smal". däremot så har jag velat ha en finare kropp ganska länge.
när jag va yngre blev jag mobbad för att jag va så kallad "överviktig". jag slutade äta ett tag. men insåg sen att de faktiskt inte va mig de va fel på. de va ju de som mobbade mig som inte hade alla hästar i stallet.
jag har gått ner i vikt, men de va ju för att jag själv ville och inte för att folk sa åt mig att jag va "tjock".
 
idag, så handlar de mesta för vissa personer att ha en så fin kropp som möjligt. att kunna va som de flesta andra som ser bra ut i bikini. själv så tycker jag att de är lite överdrivet. jag va en av de innan. men inte längre.
jag ska väl trivas med min kropp också, eller hur?
överallt, på instagram, på facebook, så läser man eller så lägger man ut bilder på när man tränar för att just få den fina kroppen till sommaren. jag tror att häften av de som skriver en sån status gör de för att kunna vara en i mängden och inte för att personen själv vill de.
du kanske inte trivs med kroppen som du har men då är de ju en helt annan sak.
 
om jag inte vill gå runt och se ut som en pinne eller vara tjejen som har lår smala som hårstrån så låt mig,
det är ju ändå mitt val, eller? mitt liv.
ingen ska kunna komma och säga hur jag ska se ut eller om jag är tjock eller inte.
 
dit jag vill komma med detta inlägget är att träna inte sönder dig själv, sluta inte äta, se inte ner på dig själv eller på din kropp för att passa in. för du kommer att göra de oavsett.
att ha en fin kropp kan vara helt okej, men om du är en av de som ser ner på lite minde smala folk så förstör ju faktiskt din personlighet allting.
tänk till noga om de verkligen är de du vill, eller om du gör de för alla andra.
 

but if you close your eyes...

bild sen jag va ute och fotade med Lovisa.
 
haallowsan!
sitter på balkongen och försöker få lite färg. går ju typ sådär haha...
hade någon arbetslagsdag i skolan idag. inte speciellt kul men de va skönt att vara ute i alla fall :)
imorgon ska vi gå, ja gå, prins Bertils stig om är runt 1 mil.
och gissa vad? - det ska r e g n a.
najs...
skolavslutning imorgon också, men har lite smått ångest. vet inte hur jag ska ha mitt hår... platt, lockigt eller uppsatt?!
aja, vi får se imorgon.
har inte jätte mycket att säga men hade tänkt att göra ett sånt där "läsvärt" inlägg...
vet bara inte om vad än hehe
men vi hörs senare, puss
 
 
 
 

sum2013

• skaffa blont hår
• åka bort från Halmstad med vänner
• ha en riktigt grym födelsedag
• åka till Norge igen
• bli riktigt brun
umgås mycket med familjen
• träffa nya personer(!)
• få en finare kropp
• ha sjukt jävla kul!
 
förra sommaren var så sjukt lyckad och har många minnen från sommarlovet. hoppas att detta blir minst lika bra eller mycket bättre! tagga nudåååå :D
 
 
går inte att ladda upp nåbon bild, najs.

ask

är du....
1. Är du singel? nope
 
2. Är du lycklig? jappsi
 
3. Är du uttråkad? rättså
 
4. Är du ledsen? tycker jag inte
 
5. Är du italienare? italiensk blod ;)
 
6. Är du gravid? nej
 
7. Är du full? nej
 
8. Är du en cooling? Ofc!
 
9. Är du från Irland? inte vad jag vet 
 
10. Är dina föräldrar fortfarande gifta? nej.
 
random..?

1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? yes

2. Har du nånsin blivit sårad? ja

3. Har du nånsin tänkt på en och samma tjej/ kille flera gånger under natten innan du somnade? Ja

4. Har du gillat en kille utan att berätta det för honom? Ja

5. Har du kysst någon inom de senaste tre veckorna? ja

6. Har du haft en hemlig beundrare? Tror inte det va!

7. Är du kär? ohja

8. Vill du gifta dig i framtiden? de tror jag :)

välj emellan.....

1. Kärlek eller lust? Kärlek

2. Hår eller ögon? Ögon 

3. Katt eller hund? Hund

4. Några få bästa vänner eller flertalet ”vanliga” kompisar? Bästa vänner 

5. TV eller Internet? Internet

6. Coca-cola eller Pepsi? Coca-cola

7. Vild utekväll eller en romantisk hemmakväll? Vild utekväll

8. Pengar eller lycka? Lycka 

9. Dag eller natt? Båda

10. MSN eller mobil? Mobil

har du någonsin....?

 

1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? haha ne

2. Brutit ett ben? Nej

3. Gjort nåt du ångrar? ja.

4. Hoppat Bungee Jump?  nej men skulle vilja! 

5. Ljugit för någon du tycker om? mm...

6. Ätit en hel tårta? haha ja, jävla fettobarn

7. Gjort bort dig offentligt? för många gånger....

8. Velat bli tillsammans med ditt ex igen? mhm

9. Gråtit när ett husdjur dog? ja haha :(

10. Velat försvinna? Ja 

senaste

1.Vad såg du på tv sist? nyheter hahaha

2.Vems blogg läste du sist? Arizonas

3.Vad åt du sist? macka

4.Vem pratade du med sist? min kusin 

5.Vem ringde du sist? mamma

6.Vem messade du sist? Martin 

7.Vad läste du sist ”bok”?  " här ligger jag och blöder " 

8.Vem pussade du sist? Martin

9.Vem kramde du sist? Martin

10.Vem bjöd du sist på något? Martin

11.Vad köpte du sist? Redbull


ready or not

nämen hej på er!
datorn vill inte riktigt som jag så aa det får bli som de blir.
under dagarna då jag inte har uppdaterat har de inte hänt speciellt mycket fast vädret har varit sjuuukt najs!
har varit i Tylösand, träffat Martin, varit med jea, lämnat in den sista inlämningen osv.
bara 5 dagar var sen tar jag sommarlov!!!
vi har skolavslutning på torsdagkväll istället för fredagmorgon men hoppas att de blir bra ändå.
 
idag fyller min sötaste lillkusin 4 år. stor tjej nu och allt haha. så ska fira henne lite senare.
ikväll ska jag sova hos min moster. vi ska antagligen grilla och sånt.
på söndag nästa vecka åker jag troligtvis till Arboga med Hannes (inte min bror, en kompis) för att träffa finaste bästavän Julia! :D
kommer bli så sjukt kul!
 
och jo, ni får jätte gärna komma med förslag om vad jag ska blogga om. för jag har ingen inspo över huvudtaget.
nej men nu ska jag packa och försöka göra några tidinställda inlägg till er!
puss 
 
 
 

min kärlek