börjar bli lite nervös

kommer kissa på mig närsom, inte för att jag behöver gå på toa utan för att jag är nervös haha... rädd att jag kommer få en blackout på scen eller något. får väl bara hoppas på de bästa ;)
tar bussen kvart i 1 från nolltrefem tillsammans med andra dansare. ska bli kul att se andra dansare också :)



#2daysleft

tränade idag haha, ovanligt(?) vid 12 för att fixa de sista på dansen.
blev rätt bra ändå. tog bussen hem vid 9, åt och började packa. är fortfarande inte klar, får alltid panik och vet inte vad jag ska ha med mig haha.. asså till streetstar då ;) hinner ju inte packa imorgon eftersom att vi åker till Varberg och uppträder!
Lovisa och Winnie sover hos mig imorgon också för det blir enklast så för vi ska vara i Anderberg 06.45, skjut mig...
men jag är så sjuuukt taggaaaad!
nej men måste packa det sista och duscha, juste...
haha hörs imorgon!



thinking about him ♡

vaknade vid kvart i nio, självmant? tror det kan bero på att jag tänker och drömmer för mycket...
men iallafall, igår åt jag thaibuffe med Jea och Oskar i stan. mysigtmysigt. gick runt och kollade lite i affärer sen tog jag bussen till träningen. blev inte så mycket träning men ändå... hade lite "deeptalk" med en kompis också, så sjukt skönt att få ut allt och att veta att någon förstår mig.. 
tog bussen hem med Winnie vid 8 och senare på kvällen lyssnade jag bara på musik. det har typ blivit en rutin, att träna, åka hem och äta och att ligga i sängen resten av kvällen med musik i öronen. men de är rätt skönt faktiskt.

idag ska vi träna vid 12 då vi måste ändra lite saker tills imorgon för då åker vi till vaaaaaberg! lite smått nervös faktiskt men det ska nog gå bra :)
men måste hoppa in i duschen nu så vi hörs senare, puss




Frisören

sitter och väntar medan Lovisa klipper sig.
det har varit ganska seg uppdatering men har för det mesta tränat. igår var den roligaste träningen på länge haha, fyfan va sköna människor vi tränar med! :') men Lovisa sov hos mig igår iallafall, vi gjorde inte jätte mycket efter att vi båda va väldigt trötta...
idag ska vi också träna, fast ska ha heldagsträning! 

i Halmstad ska det bli storm haha, läskigt ändå... det kan bli varning för att gå ut och massa sånt så tur att vi ska vara i en danslokal hela dagen ;) synd om vi inte kommer därifrån bara...
men jag uppdaterar såfort något roligare händer, lovar!



HÖSTLOV NUUUU

tjejkväll med mina favoriter, loveu guys <3


Håltimma

Sitter hos winnie just nu och fixar låten som vi ska ha till Varberg.
Vår hemkunskap blev inställd hehe så slutade halv 2. 
Har träning vid 4 och sen sticker vi till stan, åter och sen går vi på bio :)
Lovisa och Winnie sover hos mig ikväll också så det blir mys.
Uppdaterade min mobil innan också, måste bara vänja mig haha...



LOV IMORGON

dessa veckorna har gått så sjukt snabbt! lov nästa vecka och sen nästa igen har vi temavecka, inget plugg på två veckor!!!
iallafall haha, efter skolan stack jag, Winnie och Lovisa till Hello och åt och sedan tog vi bussen till lokalen och tränade. inget märkvärdigt ;)
kom hem vid halv 9, åt, duschade och satte igång med plugget. vi har nämligen engelska prov imorgon och någon no "inlämning". men är klar med det nu, ligger i sängen och skriver med isac :)
men ska försöka sova snart eftersom att jag knappt har sovit på fyra nätter...
godnatt!

jag har inga bilder.....

PLL!!!!

åh, besvikelse på riktigt... trodde den skulle va mycket bättre... :(
kom hem för typ en kvart sen från Winnie. vi beställde pizza, åt frukt, och kollade pll haha ;)
tränade efter skolan med Lovisa och Winnie också, gick bra med knät faktiskt!

hade matteprov idag, tror det gick helt okej(?), matte är verkligen inte mitt starka ämne men aja... redovisade no:n idag också och det gick bra. nu har jag bara engelska provet att plugga på tills på fredag, så sköööönt!
och sen är det äntligen lov :D
men ska duscha nu, så vi hörs !



inte taggad

imorgon ska vi sitta i två timmar på förmiddagen och skriva ett matteprov. just nu känns det som att jag kan det men kommer antagligen få en blackout och eftersom att vår lärare gärna vill plåga oss har hon säkert en massa problemlösningar. och jag har tur om jag nästan klarar mig igenom en halv problemlösning...
har skrivit lite med Winnie ikväll iallafall och vi båda är lite halvt uppspelta över provet imorgon haha, men ska försöka sova nu, godnatt 



Sötaste Winnie


en av anledningarna till att hon är min bästavän, hahah loveu bebi

hemma från skolan

ja asså detta var inte bra... har inte tid att missa massa i skolan. har ju en rätt många saker som jag måste plugga på och att missa de sista lektionerna innan proven och det är inte så najs... fan.
men ligger iallafall i sängen nu med en sprängande huvudvärk och med en hals som är typ svullen(?) 
kan inte svälja över huvudtaget och på något sätt måste jag få i mig en panodil.
aja, idag måste jag plugga om det nu är möjligt. hade hellre varit i skolan nu om jag ska vara ärlig...

hittade en bild från 2011, har inte förändrats så jätte mycket ändå? awkward

blandade känslor







tror jag är sjuk

har så sjukt ont i halsen och huvudet, tror jag har feber och hör nästan ingenting så kan vara öroninflammation kanske..?  
aja, kom hem vid tjugo över 6 från träningen. alltid lika kul att träffa dom andra och hålla på med något jag älskar. kul att vi har samma intresse fast i olika stilar också! 
är riktigt hungrig så väntar på att mamma ska komma hem.
måste plugga också, så sjukt mycket som ska lämnas in, skrivas och redovisas denna veckan...



Godmorgon

att ligga och lyssna på musik i sängen när det regnar ute är nog det mysigaste!
men måste snart upp iallafall haha...
ska duscha, plugga, äta och sen vid 2 drar vi och tränar. ska inte göra så mycket mer idag typ.
har engelska redovisning imorgon, skjut mig... har inte övat ett skit på den. och hatar att redovisa för klassen och nu är de ett annat språk också, ååååh.

från igår i lokalen, haha vi hade de jätte mysigt :')

Bilder från träningen






Vissa bilder blev ändå ganska bra juuu, tack Lovisa :*

från igååår

haha bästa tjejerna! inte bästa kvalitet men de är filmat med snapchat ;)


Myskväll

ligger i soffan just nu och lyssnar på musik.
igår så tränade jag till ungefär 7 och sen vid 9 sov jag, Winnie och Julia hos Lovisa. åt massa frukt, godis, kladdkaka och chips haha.. men vi hade grymt kul iallafall!
somnade runt halv 3 och vaknade vid 11 typ(?), sjukt tidigt och var hur trött som helst. men åt frukost och sånt vid 1 och nu ligger jag här.
ska slappa i någon timme och vila mitt knä lite eftersom att det krånglar igen...
men ska iallafall träna vid 6, eller ska rättare sagt försöka träna. 
Varberg om 12 dagaaaar! 
men vi hörs senare, puss




~




leopard

bara jag som hatar hösten? alla gillar att de är "fina" färger ute, att det är mysigt när de blir mörkt så tidigt osv... men jag rent ut sagt hatar det.
iallafall, har precis ätit och ska snart läsa lite hade jag tänkt. läser "14 år till salu" den är verkligen jätte bra!
handlar om en tjej som säljer sex till killar/män på olika sätt.

skolan idag var rätt seg, fast har varit ganska flummig så överlevde iallafall ;)
ska inte göra något speciellt idag. bara lata mig fast utan sötsaker.
har gått upp i vikt vilket jag mest blir ledsen över...
men ska börja läsa nu så hörs vi!

världens skönaste byxor, hallelujah



Lite dålig uppdatering

ligger i sängen just nu och är helt död efter dagens träning...
kom till lokalen runt 4 och dansade till 9 ungefär. måste ju bli klara med vår koreografi som vi ska uppträda med i Varberg. haha klarar min lilla "oversplit" nu också :)
tränade lite igår med, eller ah "tränade" träffade Elvir, Matti, Marko och Alen i lokalen. sov sedan hos julia och idag har jag varit i skolan som vanligt. inget märkvärdigt eller så. 
imorgon ska jag ta de lugnt, första gången på väääääldigt länge. men ska sova nu så att jag orkar gå upp imorgon. puss 

" you know you're in love when you can't fall asleep because reality is finally better than your dreams " ;)



shiet

haha är riktigt trött just nu men de är nog inget ovanligt.
har inte gjort jätte mycket idag. var i stan efter skolan med Lovisa och kollade runt lite. Köpte ett knäskydd som jag hoppas hjälper mer än vad det förra gjorde. Men ska nog lägga mig och läsa en stund och sedan sova.
Så godnatt folks :*



Kom precis hem

Sitter i sängen just nu med jea och gör inte jätte mycket.
innan idag var vi i stan och träffade Oskar och Samuel :)
Vi snackade väl mest och sånt haha ^^
Stack sedan hem och åt å blablabla tog moppen till bäckagård vid halv 8 kanske och träffade dom igen och kollade film.
Kuligkuligt
men orkar inte blogga just nu faktiskt haha så vi hörs 
ville bara uppdatera lite 





haha kaoooos

kvällen igår var lite sjuk...
först så tränade jag med Winnie och dom OCH SEN TRÄFFADE JAG JEA! som jag har saknat henne eller :(
vi åkte hem till mig och planerna ändrades osv men vi tog oss iallafall in till stan och köpte redbull. ni tänker säkert "vadå redbull vad kan hända med de?"
jo mycket kan hända. den smakade helt annorlunda men de tänkte inte vi på när vi satt på bussen mot bäckagård för att möta upp hennes kille och några andra. när vi hoppade av bussen så började vi båda spy(?) väldigt obehagligt iallafall och vi båda fick ont vid blindtarmen. men vi mötte upp dom. en stund senare kunde vi knappt andas, de kändes som att någon kvävde en typ. så vi gick till busshållsplatsen för att ta bussen hem. då började jag svettas och skakade som om jag fick ett ryckanfall eller något....
hahah låter säkert helt cpe men de va så :o 
men de blev bättre sen så mamma gick och beställde kebab till oss :')

idag vet jag inte vad som händer riktigt, men jag och jea hittar nog på något ;)



Hatar mig själv just nu för att jag inte duschade igår

ska duscha nu när jag lika gärna kunde sovit. faaaandå



cosy

halvt ligger i min säng just nu och lyssnar lite deppmusik...
var i stan med Cissi efter skolan, kollade mest runt och sånt. haha tog lite fula bilder som jag la upp i inlägget under, länge sen jag skrattade så mycket :')
iallafall, åt pannkakor för en stund sen och ska snart kolla igenom engelska glosorna tills imorgon. 
veckorna går så sjukt snabbt just nu, det är ju redan fredag imorgon och jag ska trääääna!
sen ska jag träffa jea på någon sak haha.
men jag orkar inte skriva så mycket mer idag, så vi hörs!



Så sjukt fula hahah








Natti




Tränat

har precis tränat vilket inte är en så stor överraskning ;) sitter på bussen just nu med Winnie iallafall. gjorde spanska provet idag och när jag var klar kändes de faktiskt bra. men sen när jag pratade med dom andra om svaren så var jag inte lika säker längre haha...
efter skolan stack jag, Winnie och Lovisa till mc och åt (ovanligt?) och var i lokalen vid typ kvart över 4. träffade dom andra där också så de va  najs :)

när jag kommer hem ska jag äta heh, är verkligen hur hungrig som helst. är sugen på godis också men ska nog äta min ben&jerry istället ;)



bra tillfälle att blogga

gled precis ner från sängen och landade på rygg på något vänster och tyckte att de va ett bra tillfälle att blogga på, eller har jag fel?
det är onsdag imorgon för er som har missat det och jag ska träna med Winnie och Lovisa. vi borde börja med en ny koreografi imorgon eftersom att vi ska uppträda i Varberg den 31. tyvärr så kan inte Julia vara med och våra andra danser är för fyra och det är synd att visa upp någon av dom utan henne. 
juste, har jag berättat att den 1-3 november åker vi till Stockholm och kollar på street star? och vad är street star? - det är en ganska stor (vad jag har hört) danstävling för olika stilar. däremot så ska inte vi tävla utan vi ska åka upp som publik. vi åker upp med studieförbundet vuxenskolan, där vi tränar, med några andra dansgupper. kommer nog bli hur kul som helst! :) julia kan inte följa med på det heller vilket suger en aning... 
men jag ska hoppa in i duschen nu och sen ska jag lägga fram kläder tills imorgon eftersom att de nog är mitt största problem på morgonen ;)



:)

har varit ganska glad idag. eller ah lite halvt typ?
på morgonen var jag hur seg som helst, ville skjuta alla i min väg, mig själv också för den delen. och sen blev de sämre när vi skulle ha redovisning i svenskan. haha blev så sjukt nervös och allt bara sket sig... men de blev bättre sen och har varit hyfsat glad sen typ 12 ;) fick reda på resultatet på SO provet också. fick C, men kan komplettera på ett kunskapskrav som inte var "jätte stort" och då kan jag få ett B så det kör vi på.
har bara pluggat spanska idag typ eftersom att vi har prov imorgon. men de kommer nog gå bra, första gången jag känner mig säker på spanskan haha..

på förra dygnet, eller igår om de blir lättare, så sov jag 15 timmar(?) enligt mig är de ganska mycket men var ju hur trött som helst..
men nu ska jag faktiskt äta frukt med nutella och kolla någon bra film, puss



you're not worth it anymore

sitter i skolan just nu och håller på att avlida. är as trött och mår inte speciellt bra idag. har två lektioner kvar som jag ska försöka överleva hah...
ska bara plugga idag och sova och äta och dö och allt där emellan. 
många och där 
men vi hörs, puss
Jag idag typ...

Ont lite överallt

träningen idag va najs haha, kom massa andra dit också så de va kul! :)
försökte lära mig att snurra på huvudet så är helt öm uppe på eller så och har fått en bula...
har ont i ryggen också och i mitt lår...
skit sammaaa, allt för dansen ;)
skola imorgon, skjut mig tack
har spanska prov på onsdag och muntlig redovisning i svenskan på tisdag.
blö, men jag ska faktiskt försöka sova nu och hoppas på att min kropp är lite bättre imorgon haha, puss 

har inga bildeeeer

drar och tränar


uppdaterar mer sen

home

kom hem för typ en timma sen.
har bara legat i soffan och lyssnat på musik nu innan träningen. jag och Winnie ska till lokalen vid 5. 
asså funderar på att ta med kameran och fota lite. men jag vet inte haha, vill få till några ba bilder...
men får la se :)
ville bara uppdatera lite har ändå inget bättre för mig ;) 



The conjuring

Godmorgon! :)
vaknade för typ tjugo minuter sen och har legat med mobilen i sängen sen dess haha...
igår kollade vi the conjuring, nog den värsta skräckfilmen jag någonsin har sett! va seriöst livrädd och skrek ett antal gånger... men ni borde se den, den rekommenderas verkligen! eller aa, för er som gillar skräck då ;)
idag vet jag inre riktig vad jag ska göra. hade tänkt att kolla när Julia tävlar i arenan med Lovisa och Winnie men vet inte om jag hinner det. är ju hos min moster så måste fixa massa saker osv så får se...
ville dock träna ikväll men Lovisa kunde inte. men ska gå upp och äta frukost nu så vi hörs senare, puss





Bloggar sen/imorgon


 Från träningen

bussen

sitter på bussen nu med mina girls påväg till träningen. på hemkunskapen idag gjorde vi pizza, shiet va god den blev :o hahah
iallafall, ska bara träna till typ halv 7 idag för sen sticker jag ju som sagt till min moster :)
men vi hörs senare, puss 



you can never hurt me again

haha asså när jag tänker efter så mår jag förjävla bra. vilket känns sjukt bra! har inte mått såhär på riktigt länge och gaaah hahah bara glad att allt funkar nu!
NO provet gick bra idag också förresten :) stack ju till stan med Winnie efter skolan. köpte lovisas present och gick runt och tittade lite. 
kollade Drott med familjen innan också, tyvärr så förlorade dom. är inte speciellt intresserad av handboll egentligen men de va kul haha ;)
fredag imorgon, så himla skönt! ska träna efter skolan hehe och sen ska jag hem till min moster och hennes kille och kolla skräckfilm hela kvällen och sen sover jag där. 
men vi hörs kompisar, puss 



outfit

skön och enkel outfit :)
en rosa blus, ett par "blå" jeans, stickad kofta och mina Johnny Bulls.
ska in till stan med Winnie nu så vi hörs sen, puss 



haha f!n va jag är duktig

har precis skrivit ett resonemang om hela kroppen på ungefär 3 sidor FÖR HAND. ska bara komma ihåg allt tills imorgon också haha...
tränade innan med Winnie och Elvir och dom. känns som att de va sjukt länge sen vi träffade dom så de va kul :) 
är riktigt trött just nu så ska läsa mitt resonemang igen och sen ska jag nog sova. men hoppas att ni har haft en bra dag ;)

Åt på lotus på lunchen idag, alltid lika gott ;)

glaaaaad'

hahah är så himla glad! att en person kan förstöra så jävla mycket för en och sen när den personen inte ingår i ens liv längre är de som att allt lättar, shiiiet va skönt :D
iallafall, var på Sture hela dagen idag ju. blev lite långtråkigt i slutet eftersom att vi bara satt på en stol. men fick massa inspiration och att gå där efter nian hade nog inte varit helt fel ;)
kom hem vid 4 och sen gjorde jag min matteinlämning. ska strax plugga lite NO också. imorgon ska jag träna med Winnie och Lovisa, skönt att släppa plugget i några timmar.
men vi hörs folket ;)

och sluta oroa er för små saker, för de blir så mycket roligare då! haha och leeeee




Väntar på bussen