inte min dag

har så sjukt plugg som jag måste göra men jag orkar inte plugga mer idag. måste göra klart en mindmap i no:n men jag har ingen aning om vad jag ska skriva i den. och sen har jag massa andra saker också som måste bli färdigt.
nej slut snackat om skolan. har inte gjort speciellt mycket idag. imorgon ska jag och julia skugga på sture, dans! kommer nog bli aaawesome



sämst uppdatering

haha såry såry 
men har inte haft ork eller tid till att blogga i helgen. i fredags så tränade jag och Winnie i några timmar som vanligt ;)
i lördags var jag på väla och Ikea med mamma och hennes kompis. hittade en jacka b.la :) åkte sedan och köpte Donken mat till Winnie och Lovisa som var fast i lokalen, hahah sötnosar! de hade nämligen ingen nyckel så de kunde inte lämna lokalen eftersom att de inte kunde låsa... men de löste sig sen! haha lol
jag och Winnie sov sen hos Lovisa, vi bakade kladdkaka och hade de sjukt kul! tack för lördagen tjejer haha :*
igår så åkte jag, mamma och hannes till min moster och spelade bingo ;) vann faktiskt 250kr, första gången jag vinner något.... 
men aa, de va lite kort om min helg! nu ska jag dra till skolan, puss 



fin startbild.....

flummar lite


nybäddad säng

ligger i sängen just nu och ska strax sova. tränade idag, inte speciellt ovanligt eller så haha...
men de va kul, like alwayyyyys ;)
efter träningen stack och Winnie och köpte kebab haha och åt de hos henne. stack hem vid typ kvart över 9 och sen kollade jag united-liverpool. 
stack till skolan med världens mysigaste outfit, haremsbyxor, ett vanligt linne och en hollister kofta. heaven
imorgon ska jag klippa mig, äntligen!! mitt hår är verkligen jätte slitet... och efter de ska jag och Lovisa till bibblan igen och plugga. biologi, spanska, engelska och matte. inte jätte kul....
men nu ska jag sova så att jag orkar imorgon, godnatt 



and i hope life is good wherever you are




Helt slut

är så sjukt trött just nu. gjorde SO provet idag och det gick bra, hoppas jag iallafall ;)
direkt efter skolan stack jag och ma giiirls till donken och åt hehe och sen stack vi till träningen.
dansen går framåt så de är naajs! :D
ska träna imorgon också så bygger ju antagligen mer då.
orkar inte plugga idag för känner att jag somnar närsom(?)
vill bara ha loooov, så sjukt mycket med skolan nu. har biologi prov nästa vecka och veckan efter de har vi spanska prov och sen vecka 42-43 har vi engelska prov och muntlig redovisning.
ingen vecka utan prov nu ju... och läxor på de, aouch
men nej ska sluta klaga, finns ju dom som har de värre ;)






Bibblan

stack till stan direkt efter skolan med Lovisa. åt på Hello och sen satte vi oss på bibblan och pluggade i tre timmar. kom precis hem och känner att jag somnar närsom. men måste plugga lite till... har ganska många saker kvar som jag måste skriva om i SO:n...
fick tillbaka mitt matteprov idag. hon sa att alla blev godkända men jag kan inte ha blivit det asså... inte efter de resultatet jag fick.
men ska sätta mig och försöka skriva resten av religionerna.
puss 




Måndag igen


Jeans - Ullared haha
Blus - Nordic Safari

hoppas ni får en bra start på veckan! :)

Gossip Giri

Sätter ord på allt.





Bussen hem

Har precis tränat och vi kom på ganska mycket på den nya dansen faktiskt, hittade en låt också ;)
alltid så jävla varmt i salarna så svettas som en äcklig gris eller något...
ska bara äta, duscha och plugga när jag kommer hem. är redan trött fast att jag vaknade rätt så sent idag. brukar vakna runt halv 9-9 annars(?) 



Godmorgon :)

vaknade precis och ska snart gå upp och äta frukost. ska träna vid 4 och innan de så måste jag plugga! haha så ovanligt...
men bra att ni tyckte om inlägget igår! hade tänkt börja med med fler sånna och lite andra saker ;)



att alltid hitta fel

har skrivit ett liknande inlägg men vill tycka till om de lite mer,
 
vi tjejer kan vara riktigt duktiga på att hitta fel på oss själva, eller hur? vi ska alltid jämföra oss med andra och önska att vi såg ut på någon annat sätt. många säger att man borde vara nöjd med sig själv precis som man är och det är sant, det ska man! men hur lätt är det när dagens samhälle ser ut som de gör?
man får absolut inte ha ett par låt som går ihop längst upp. man ska helst se revbenen när man går i bikini. men ändå så ska man ha den där perfekta rumpan och dom störta brösten. det går ju inte.
man söker på modeller och tränar endast för att se ut som just den tjejen. man ska väl ändå träna för sin egna skull eller?
vi tjejer kan få olika kommentarer som trycker ner en så himla mycket. just för att revbenen inte syns eller för att låren går ihop. för att man inte har den där "perfekta" kroppen som alla andra. kalla en tjej för tjock och det kommer sätta så djupa sår att hon aldrig glömmer det. och det är så faktiskt. man glömmer inte en sån sak. man påminner sig själv om det varje dag. man tänker att man inte är tillräckligt bra. man tänker att man måste tappa massa kilon. och när man väl har tappat de kilona man ville så är de inte en enda person som märker det. och då mår man ännu sämre över det. förstår ni vad jag menar?
man ska alltid hitta något fel. oavsett hur fin man är så ska man alltid ha något att klaga över.
det är ganska synd faktiskt. att vissa personer inte ser hur fina och unika dom är. utan att dom ska låta alla andra trycka ner dom.
ni kommer säkert tycka att detta är för attention nu men kolla här.
jag vet hur det är eller hur de känns att bli kallad för tjock. det sårar. man tar åt sig. man känner sig gråtfärdig. man känner sig ful också för den delen. man tänker att om man är tjock så är man ful. men det är ju inte så. alla är fina på sitt egna sätt. men om man får höra en sån sak så försvinner självförtroendet ganska snabbt.
men försök. försök att inte ta åt er. försök att visa ert fina leende. eller gör så att ert skratt hörs. så att dom som säger såna saker får veta att dom inte kan trycka ner er.
det är skillnad på att det känns och på att visa att det känns. för om ni visar det, så kommer dom fortsätta. visa istället att ni inte bryr er och de kommer att vara dom som känner sig misslyckade istället.
för ni är fina, precis som ni är! jag lovar.

danssalen

träffade Lovisa idag och vi tog en spontan tripp till lokalen haha...
julia och linnea va där med dom andra(matti, elvir och filip) när vi kom :)
köpte godis och va där tills typ 8 så kom hem för inte så länge sen.
har försökt spela in en cover till er men de går inte jätte bra, vet inte vilken låt.. men ska byta om och äta sen ska jag skriva ett deep inlägg haha.. puss
gammal bild som jag hittade på hannes dator, har förändrats ganska mycket ändå...
 

lite dålig uppdatering kanske

men hade ingen ork igår faktiskt.
hade hemkunskap och gjorde äppelpaj så de va min och Julias lunch. stabilt ;)
åkte till träningen vid 4. Cissi va med också, eller hon kollade för de mesta på men de va naajs
tränade på showen också och fast att vi inte har kommit så långt så känns de som att de kommer bli riktigt bra!
men sov hos Julia inatt, alltid lika kul haha ;)
idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra.. plugga SO, på lördag... känns inte som att de kommer bli jätte kul men måste faktiskt sätta skolan före lite.

förresten, har fått kommentarer om att jag ska lägga ut en cover.
men jag är så himla blyg när de gäller sånt... men håll ut! de kommer, antagligen...



eh..?

att man kan gå från att vara jätte glad till att vara jätte deppig. inte den bästa dagen idag heller...
ska försöka sova med lite deppmusik, brukar funka...
godnatt<3





once when I was little

We could build a rocket, fly to the moon
Leave Tuesday morning, be back for noon
And there wasn't nothing, nothing that we couldn't do
Once when I was little, once when I was little
I could dream more then
I could believed more then
That the world could only get better



pluggggg

Hellusan
Cissi stack för typ 10 minuter sen för hon skulle ha utvecklingssamtal. Vi skulle egentligen plugga men de blev inget med de så måste göra de nu haha...
Va på någon dansföreställning idag som inte va speciellt bra. Hade bara två lektioner och brandlarmet gick meeeen de va bara en övning...
Hade matteprov idag också, gick helt okej hoppas jag. Massa problemlösningar som jag inte fattade ett skit av men försökte iallafall.
Men ska sätta på mig mina älskade haremsbyxor, musik i öronen och plugga. Hörs sen, puss 



Cissi är söt hon


Usch

Ligger i sängen just nu och känner att jag inte mår jätte bra...
Fryser något så sjukt mycket fast att jag har två täcken och en filt, har äckligt ont i magen och i halsen och känner att jag bara vill begrava mig själv just nu.
kanske ett tecken på att jag börjar bli sjuk? men nej måste göra provet idag och provet imorgon och måste på träningen imorgon också eftersom att jag missade den förra...
så ska försöka ta mig upp nu.
iallafall, Godmorgon! 

Skoljoggen

hade bara matte och NO idag sen så sprang vi skoljoggen. ungefär fem kilometer och vi tänkte att de skulle va lugnt men sen så ba BAAAM och de började spöregna och hagla...
och jag frös redan innan de så de va ganska hemskt faktiskt haha.
men har precis duschat och ska snart äta. sedan ska jag plugga som jag sa igår haha, har inte jätte bra koll på matten och vill verkligen höja mig från ett E...




Skolan

Påväg till skolan nu och börjar om fem minuter så borde skynda mig lite hehe 



godnatt finisar




Hemma

Har precis ätit och kom hem typ tjugo över. träningen va rätt lugn, vi försökte hitta en ny låt så att vi kan börja på en ny koreografi men hittade ingen. sen kom Filip, Matti, Marko och Elvir så vi "tränade" med dom haha :)
har skoljoggen imorgon fast ska typ powerwalka istället hehe så lat...
sen på torsdag ska vi på dansföreställning och har matteprov och på fredag har vi engelsksprov och spanska glosor. men tror de kommer gå bra så de är nog lugnt ;)
imorgon så är de BARA plugg som gäller, najsigtbajsigt nej men måste faktiskt plugga nu med haha, see yaa 



Innan och nu

Bättre inlägg kommer ikväll 
åt i lotus innan och tränar nu




Syslöjd





Mobil!!!

Köpte iPhone 5 idag hehe as glad!
kollar idol just nu och pluggade lite innan. hade utvecklingssamtal vid 5 och de gick faktiskt bra ;)
har två prov denna veckan men de ska nog gå bra!
har inte speciellt mycket att säga så vi 
hörs, puss



skåne

hejsan alla glada, haha så fult
iallafall är i skåne nu, kom ju hit igår runt halv 6. alltid lika mysigt här :)
idag åkte vi till något köpcenter men köpte bara ett par jeans ;)
har fortfarande ingen mobil så ni veeet haha, as sorligt seriöst...
åker hem imorgon runt 3 så är hemma vid 5 och då måste jag plugga till matteprovet som vi har på torsdag, fattar typ ingenting O.o
men har inte alls mycket att säga så vi hööööööörs
och har inga bilder så ni får en låt istället ;)

fortfarande ingen mobil

haha asså kommer typ börja lipa snart... vill ha min underbara, fina, bästa mobil tillbaka :(
känner mig inte hel utan den haha
men kom hem för ungefär 40min sedan. har varit i lokalen sen tre. mår lite halvt dåligt idag så orkade inte dansa så mycket. men hade sånt öppethus för VS så de var rätt najs att kolla på dom andra..
ska inte träna imorgon för jag åker till Skåne efter skolan och stannar där tills söndag :) fast fett sur över att jag missar träningen haha...
fredag imorgon och det är soft ;) vet inte vad jag ska säga typ men ska kolla någon serie nu som jag och mamma alltid kollar på, puss
 
från trääääningen, jag och bästa Winnie <3
 

gooood trött

haha hej, vaknade runt 10 av att jag nästan trillade ut från sängen. att sova tre stycken i en säng kanske inte var de smartaste men ändå...
ska snart duscha och sen ska vi plugga lite och vid tre ska vi träna :)
de är ju sånt öppethus idag som håller på till åtta ungefär.
men har inte så mycket att säga er så vi hörs senareeeee
finaste, får rysningar...

tappade mobilen i toan(?)

asså ah... tappade mobilen i toan idag i skolan haha så jävla misslyckad...
så nu funkar den inte.. Lukas sa att man skulle lägga den i ugnen på 50grader så gjorde de haha, får la ba hoppas att de funkar också.
men ska sova hos Lovisa inatt med Julia också, coooozzzy
har studeidag imorgon så de blir najs ;)
uppdaterar mer när jag har tid, puss
 

Idol

har precis duschat och tittar på idol nu. haha ingen är speciellt bra asså... 
men iallafall, ska nog ba lägga mig i sängen efter det här och lyssna på musik. behöver rensa tankarna lite mer känner jag...
finaste Demi, min inspiration <3

Hemma

kom hem från skolan vid kvart över 3 ungefär. helt okej dag ändå i guess.
bara det att ask har blivit helt fuckedup.
det är inte frågor man får längre bara massa hat.
men skit samma, hoppas att er dag har varit bra hittills ;)

hahah asså igår på träningen sprang jag in i ett skoställ så har fått värsta blåmärket på låret... 



glee <3




Tisdag

Är äckligt trött haha...
Igår fick jag reda på att vi åker till Skåne på fredag så kommer inte kunna träna. fäään då. vi håller ju på med en "show" med ett speciellt tema som ska vara mellan 20-30 minuter. det är vår grupp och tre andra så vi blir ungefär 15 personer. kommer nog bli hur grymt som helst när de är klart!

idag ska jag nog inte göra så mycket. plugga om vi får några läxor annars ska jag nog inte göra något speciellt.
men borde gå upp ur sängen nu haha, hörs senare! 



Jobbig dag...

Hej!
har haft en ganska dålig dag eller så.. massa tankar osv... men de är iallafall slut mellan mig och Martin, igen.
men jag och Lovisa stack till lokalen och "tränade" efter skolan. träffade elvir och Marko där och vi hade väl kul. dom fick mig att må bättre i vilket fall så :)
har inget att plugga på så de är också ganska skönt.
hade någon föreläsning på förmiddagen så hade ingen idrott, ännu skönare haha...
men ska fortsätta kolla idol så vi hörs, puss 

förresten, den nya uppdateringen av blogg.se är as grym! Haha 

mitt skolfoto, missnöjd. 



Godmorgon(?)

bestämde mig igår för att sova länge så vaknade jag vid 9, vafan...
iallafall vi åkte ju till Hylte igår på någon "festival". satt i en minibuss som man knappt kunde andas i för att de va så sjukt varmt i lite mer än 1 timma så får vi dansa på en åker? hahha asså nej inte ok. eller vi fick dansa på sånt där konstigt gräs som finns på åkrar? hahha helt sjukt och de gick inte jätte bra heller... för oss då haha ;)
efter Hylte stack jag, winnie och lovisa till danslokalen. köpte godis och snackade för de mesta men de va kul! Matti och Elvir va där när vi kom och sen kom de några andra så de va naajs :)
kom hem typ halv 10 kanske och åt haha.. hade inte ätit något på heeela dagen förutom godiset då..
och sen somnade jag typ med mobilen i handen och vaknade upp med mobilen i handen? haha lol

men ska träna vid 4 igen så vi hörs mer senare, puss

(Bilderna är från winnies video på videofy)


Hylte

Dra till Hylte och uppträder, brb


nytt

tänkte visa er de jag köpte när jag va i stan med mamma :)
sportlinne från Stadium, 99:-
träningsshorts från Gina Tricot, 129:-
 
Skjorta från H&M, 249:-
 
hade tänkt att ha skjortan på skolfotot nästa vecka men får se :)
 
 
 

helt slut!!

igår efter skolan stack jag, Lovisa, Winnie och Julia till Linehed och tränade i tre timmar! byggde lite på dansen osv. efter de stack vi till julia, lämnade all packning och stack till Maxi, köpte frukt och sååånt. sen kom Cissi och vi lagade hamburgare haha stört gott! stack ner och köpte massa godis och hade sjukt roligt resten av kvällen! längesen vi hade tjejkväll faktiskt...
somnade runt 2, som är ovanligt tidigt? haha och vaknade runt 11.
kom hem vid 1, duschade och fixade mig lite snabbt och tog bussen till Martin. va där resten av kvällen och kom hem för en timma sen ungefär :)
imorgon ska vi träna igen vid 3 tror jag och innan de ska jag ut och springa och plugga lite!
men nu känns de som att allt snurrar typ och orkar knappt hålla uppe mina ögon så ska sova, godnatt babes :*

bild från förra träningen. bildbrist jao