curls

Cissi lockade mitt hår igår-kväll, det höll i sig lite idag i alla fall!
 
tjbbalabadu
idag vid 12 ungefär åkte jag och Cissi till stallet. Vi, eller ah mest hon haha, skötte en jättesöt häst där. Efter de red vi lite och med min hästskräck så är jag faktiskt stolt över mig själv fast att vi bara skrittade lite.
Igår kollade vi på Skyfall, riktigt bra film! Vi somnade väl vid 1 i natt, och i alla fall jag är riktigt trött just nu.
Min moster och hennes kille kom för en stund sen för det är bingokväll! Har inte vunnit under gångerna vi har spelat så får hoppas på de bästa idag haha ;)
Men vi hörs mer imorgon, ha de bra så länge!

lite påfyllning i garderoben och skostället

Var i stan innan idag med mamma och fick med mig lite saker hem :)
 
en baseball jacka från BIK BOK, 399:-
kan inte riktigt avgöra om den är blå eller gråaktig, tror den är lite av båda
 
ett lite längre linne från Vila, 249:-
 
ett par bruna, låga Johnny Bulls boots från dna, 999:-
nog favorit-bootsen just nu!
 
jag är nöjd med det jag fick med mig hem i alla fall :)
ikväll ska jag hem till Cissi och sova där och imorgon ska jag och hon till stallet.
är lite smårädd för hästar så får väl se hur de går ;)
 
glad påsk på er förresten!
puss ♥

säger godnatt

är riktigt trött faktiskt, så ska strax gå och lägga mig.
kollade let's dance innan, haha herregud säger jag bara.
nej, nu slocknar jag snart, godnatt!

riktigt charmig med inga framtänder, peace


5 timmars dans

tog bussen vid 10 imorse och var i salen vid halv 11.
jag, Julia och Lovisa sitter just nu på bussen hem. är så sjukt trött och galet sugen på kladdkaka!
haha, ska nog bara kolla någon film när jag kommer hem.
men att gå upp vid 8 var helt klart värt de!

to touch, to move, to inspire, this is the true gift of dance


bussen

sitter just nu på bussen med klassen påväg till gymnastikenshus :)
vi har ju temavecka så klassen valde att åka dit.
idag har vi bakat våfflor och haft "tjejsnack"
rätt chilla lektioner ändå!
efter skolan ska jag in till stan med Cissi och sen ikväll sover jag och Lovisa hos Julia :)
vi hörs mer senare, kram


lite ändringar

Hejsan!
Hade bloggen låst ett tag eftersom att jag skulle fixa en ny design som nu är uppe :)
Ska bara fixa lite små saker till, sen är de nog klart. som t.ex. bilder i menyn osv...
har inget att berätta för er, men vi har temavecka i skolan iallafall :)
börjar nio varje dag, skönt!
på fredag är vi lediga då jag, Lovisa och Julia ska träna i några timmar.
men ni får ha de bra så ses vi imorgon, pussar