lite sisådär

jag känner att mitt liv är lite i motvind för tillfället, om man ens kan säga så. 
så efter det här tar jag nog en liten paus från bloggen.
det har inte hänt särskilt mycket. i helgen sov jag hos Lovisa, mys!
annars så har jag tränat, haft deeptalk med en från lokalen, ätit, drogat Ipren och gått i skolan ^^

idag gjorde jag lite övningar hemma och stretchade en del. även pluggat lite spanska och handlat med Mami. nu ska jag snart duscha och göra en frukt sallad till mig själv. vi hörs om en vecka eller två!



älskade fredag

sitter i soffan nu och väntar på att top model ska börja!
igår klippte jag av mitt hår. nästan 3dm, kan fortfarande inte få in att jag faktiskt gjorde det. trodde jag skulle fega ur haha, men det gjorde jag inte ;)
skolan var ganska lugn tycker jag. bara det att på fredagen är man alltid som segast...

förlåt, för att jag inte har uppdaterar er så mycket men har inte tänkt på det så mycket om jag ska bara ärlig. 
ikväll/om en timma haha ska jag ta bussen till träningen. och aa, det är typ det ;)
vi hörs!



him.

stannade hemma idag från skolan och mår fortfarande inte alls bra.
ingen energi och en sprängande huvudvärk. som att det sitter en apa mitt uppe på huvudet och slår på det med en hammare.
okej nej, ska sluta klaga. 
har bara sovit och kollat på film idag. stannar hemma imorgon också och hoppas att jag kan gå till skolan på onsdag. får inte missa för mycket.




I fell for you, and I hate it

har nästan precis duschat och känner att jag inte mår helt 100.
igår var det invignins för zonen (gamla puls) så jag och Lovisa drog dit vid två. det var väl helt okej antar jag haha, mycket dans iallafall!
Jea kom dit lite senare och då tog vi bussen hem. vi hämtade pengar och gick och köpte kebab och godis. åkte lite pulka också, fast utan pulka (?)
kul var det, länge sen jag träffade henne ju!
hon sov här inatt och vi somnade runt halv 4. vaknade först vid 10 men vi både somnade om och vaknade vid 12. 
hon åkte hem för en och en halv timma sen kanske och jag har bara lyssnat på musik sen dess.

idag fyller mormor år så ska åka och fira henne hos mormor och morfar! :)
annars vet jag inte riktigt vad som händer, tror vi kommer vara där ganska länge ändå.
måste börja fixa mig nu så vi hörs!
sometimes I just hate myself. 

5 sanningar

*jag är ganska blyg i början om man inte har snackat alls med mig innan, men när man väl känner mig är jag kanske lite konstig 

*hatar personer som tror att dom är så himla mycket bättre än alla andra 


*jag har ett galet fult skratt 

*när jag är hungrig, kan jag äta tills maten är slut och det spelar ingen roll hur mycket mat det är 

*jag tycker frukt är godare än godis 

jag älskar helg

känner lite att helgen kan nog vara min största kärlek, lolz.
slutade vid 2 och sen gick jag raka vägen hem för att äta...
Halmstad har äntligen fått lite snö! hur najs? jag älskar att köra snöbollskrig, men jag vill inte få någon snö på mig. u feel me? ;)
iallafall, imorse så försov jag mig och min bror väckte mig vid kvart i 8. tur att det bara tar två minuter för mig att gå till skolan. 

vid 4 åker jag till lokalen och tränar lite med Lovisa och dom andra från lokalen. känns som att det var länge sen hela min grupp tränade tillsammans men vi kan aldrig nästan samtidigt.. :/
aja, hoppas ni får en bra fredag för det ska jag ha!


ingen räls

sitter i soffan just nu och har precis ätit tårta haha. var i lokalen innan och tränade lite. missade bussen hem så mamma och Patrik kom och hämtade mig. 
redan fredag imorgon, thanks god. ska till lokalen imorgon med, som vanligt typ. 
idag tog jag bort min tandställning :D och det förklarar ju rubriken! så himla skönt säger jag bara, fast det känns riktigt tomt nu...
fast det ska bli skönt att kunna äta vad som utan att det fastnar överallt ;)
ska snart hoppa in i duschen och plugga lite spanska eftersom att jag har glosor tills imorgon, puss och godnatt 



trött som fasen

har nästan precis duschat och känner att jag kommer somna närsom. skolan var seg, fast att vi bara hade fyra lektioner. iallafall, när jag kom hem kollade jag top model och sen satte jag på Lol, alltid lika bra! 
har inte gjort mycket annat idag, förutom att jag har ätit haha.
har liksom ingen ork till att göra något nu när skolan har börjat. men imorgon ska jag faktiskt träffa Cissi en stund!
och vet ni vad? på torsdag händer det en sak som jag har längtat efter så stört länge, men det får ni reda på då ;)
nej nu ska jag borsta tänderna, godnatt!



koreografi tävling

sitter inne på min brors rum just nu (endast för att han har wifi här inne) och är proppmätt!
filmen igår, paranormal activity var bra faktiskt fast att jag höll på att kissa på mig och fast att jag blev livrädd med jämna mellanrum.
innan vi gick på bion åt vi på tre hjärtan, sjukt gott haha!

idag drog jag till lokalen runt 4 i ösregn. min grupp ska tillsammans med en annan dansgrupp haha, delta i en koreografi tävling i år! och vår koreografi hittls är ganska bra så det ska bli kul!
tränade lite, pratade lite, skrattade mycket och sedan tog jag bussen hem vid halv 9 med Winnie och Filip.

har iallafall nyss ätit ungefär och vet inte vad jag ska göra ikväll riktigt.
ska nog bara sätta på någon film och mysa med mig själv, typical ;)
imorgon ska jag träffa Mr. M hehe.
vi hörs!



friday bitches

så himla skönt med fredag eftersom att jag redan är skoltrött haha..
har ju ändrat lite i schemat så slutar redan vid 14.05 på fredagar, dock vet jag inte vad dom fem minuterna gör för skillnad menmen.
ikväll ska jag ut och äta med min moster, hennes kille och min bror. efter det ska vi även på bio och sen ikväll sover vi där. mys! lite synd att jag inte kan träna men det kan nog vara ganska skönt att göra något annat ;)

vad som händer imorgon vet jag faktiskt inte. men hoppas ni får en bra helg iallafall så hörs vi, puss
juste, här får ni några sumpiga bilder på mina Nike air force 1 som jag fick hem igår. totally in love <3

skolstart

ligger i sängen just nu och ska strax tvinga ner mig själv i duschen. känner att jag inte har ork till någonting.
första skoldagen var lam. aa det var typ allt. vanliga lektioner like always, lärarna tjatade på och vi fick glosor. yäy. 
är verkligen jätte trött så dom tar vi imorgon haha. kunde verkligen inte sova inatt, men vem kunde det egentligen?
vill verkligen kolla de nya pll avsnittet men vet faktiskt inte om jag orkar.

efter skolan åkte jag och Lovisa till lokalen. väldigt mycket snack blev det bara haha, men det var lika kul det med. nej nu måste jag duscha, puss 

why should we fight the feeling?...




finaste tjejerna!!

igår var de tänkt att jag skulle åka och träna med Winnie. men hon ville tydligen ta en fika innan. när vi satt och fikade ringde Julia och sa att vi skulle gå upp till henne innan. det blev många "men" och "varför" men vi gick upp dit tillslut. när vi kom fram så var Cissi och Lovisa där med Julia och överraskade mig med en "välkommen hem" kväll!  och Winnie, du gjorde ett bra jobb med att hålla allt hemligt ;)
de hade fixat en massa frukt och chokladfoundu. vi lagade även tacos. vi snurrade flaskan, hade lite deeptalk och hade så stört kul! jag älskar er tjejer :')

vi somnade rätt sent och vaknade vid 12. gick hem vid 1, duschade och sen kom mormor och morfar. men jag hinner inte skriva mer just nu, puss!




fullständigt normala :)


massa bilder sen nyår!














HAHAA vi hade kul iallafall ;)

Nyår

min nyår var hur rolig som helst! att tillbringa den med julia var verkligen kaos haha men de va najs ;)
skrattade typ hela tiden, åt gott och smällde lite raketer. var ju hos hennes kusiner och firade, åkte därifrån vid halv 3 om jag minns rätt? och somnade vid 3/halv 4 någon gång. riktigt lyckat var det! 

igår var vi helt döda båda två. orkade knappt lyfta ett finger haha. så tog de bara lugnt och sen gick vi och åt kebab, standard ;)


idag har vi inte heller gjort så mycket, varit på dollarstore som är lite som Ullared fast mycket mindre. köpte bara bindor haha men ändå.
sedan handlade vi lite och nu ligger vi två i en varsin säng.

vet att det inte har varit så mycket uppdatering men det är ju för att jag vill umgås med julia så mycket som möjligt! 
men vi hörs mer sen, puss