första skoldagen

känner att jag egentligen inte orkar blogga men det får gå ändå... 
hur var er första skoldag? min var helt okej men lika seg som vanligt typ. fick en påminnelse idag om att jag har en inlämining tills på torsdag, inte jätte najs eller så. hade gömt bort den totalt. efter skolan följde jag iallafall med cissi in till stan. alltid lika kul med henne jööö. sedan stack jag hem, bytte om och drog till gymmet med mamma. gymmade i en och en halv timma ungefär. gick hem och åt, duschade och nu sitter jag i sängen med min brors data. 
 
i lördags så var det ju som sagt en workshop och battle of the month i ab. det var hur grymt som helst haha och workshopen var jätte rolig! lärde mig mycket nytt också så det var bra ;) efter det drog vi till zonen och träffade lite folk och hejade på bland annat julia som körde sin första battle! några andra tjejer från göteborg körde också, hur grymma som helst! vid halv 9 åkte jag och lovisa vidare till henne och jag sov där. vi hade det allmänt mysigt haha lol. 
 
igår så pluggade jag sammanlagt 5 timmar resten åt jag, haha, och tränade med cissi ;) hade också en fet söndagsångest....
men nu ska jag faktiskt stänga av datorn och göra något annat haha, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback