saturday

hej på er! ligger i sängen just nu och håller på att skriva några läsloggar som ska vara inne på måndag. typical Felicia att alltid börja med sånt i sista minuten.
iallafall, har ert lov varit najs? det har mitt varit iallafall! har tränat mer än vad jag brukar haha, det är ju faktiskt sportlov ;) har ju börjat gymma också och det börjar faktiskt visa lite resultat. varit på emporia med tjejerna och kollat en hel del film. tagit det lugnt på kvällarna för det mesta men har ju gjort andra saker med!
idag ska jag till lokalen runt 3 för att det är någon workshop där som håller på till 5. då drar jag och Lovisa och käkar någonstans sedan vid 6 ska vi vidare till Zonen (gamla puls) för att kolla på Battle of the month! hoppas att ni får en bra lördag! :)



tre bilder från emporia!

Kommentarer
:) säger:

Kan du inte börja blogga ännu mer nu? gillar din blogg och snälla om du har blogg snälla uppdatera mer? även om du har skola osv iknow men snälla! JAG BEEER!

2014-02-23 | 19:08:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback