drink vodka and fly

förlåt för en ganska seg uppdatering men har inte riktigt haft tid. i torsdags så gymmade jag bara efter skolan. inget märkvärdigt eller så.

i fredags mötte jag upp en kompis i stan och gick runt lite. efter det stack jag hem till Mr. X och sen stack jag hem där jea va. vi duschade och fixade oss och vid 7 tog vi bussen till andersberg. vi skulle på födelsedagsfest hos Zoj. kommer inte ihåg så mycket nu haha men vi hade kul med trevligt folk!
åkte hem vid 11 för det blev lite mycket. somnade direkt när vi kom hem.


vaknade första gången vid 6 imorse, gick upp och kissade och sen somnade vi om. vaknade igen vid 9, låg i sängen till 12 och sedan fixade vi oss lite snabbt. åkte sedan till polisen för va tvungen att fixa en sak. vid 2 åkte jag vidare till lokalen och stannade där till 6. 
nu sitter jag i soffan och ska strax sätta på en film! känner att jag inte riktigt orkar något annat. vi hörs! puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback