Sunday "morning"

känner att jag inte har något inspirerande att skriva om så ska skriva lite annat haha, om det nu ens går ihop. i fredags hade jag det verkligen jätte mysigt hihi, träffade Mr. X och inga mer detaljer där ;) vaknade upp på lördagen och kände mig lite som "the happiest girl on the planet". lycklig var jag, riktigt lycklig efter en låååång nedgång. nu kan jag äntligen försöka ta mig uppåt lite försiktigt. iallafall, min måfa räddade min lördagskväll med att köpa kebab, my one and only love. för tillfället ;) 
somnade rätt tidigt igår eftersom att jag var uppe till 06.30 i fredags, eller lördags morgon. galet hur trött jag är nu faktiskt. men ska ta mig till söndagsträningen sen. dansa lite och göra det jag verkligen älskar.

har tänkt på en sak, dedär med långa inlägg, är det ens någon som läser de? jag menar, har man ork? tid? jag personligen brukar alltid läsa de, för att dra ut på tiden lite och för att de oftast ger en mer. något intressant liksom. men jag vet inte haha. känner att mina långa inlägg suger. bokstavligen suger, och måste ändra på det... måste ju finnas andra som tycker samma som mig haha. 



Kommentarer
=) säger:

försätt blogga bara. inte 1 gg i månaden

2014-03-02 | 21:21:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback